Friday, March 19, 2010

minggu exam datang lagi.. wallawey~




Aduh..musim exam nak datang lagi. Masa ni la malas ku semakin menjadi-jadi. Semua penyakit-penyakit pun mula nak datang. Macam tak nak suruh aku exam. Ni la lemah ni. huhu.. rase macam semua kebebasan aku akan dirampas je nati..

Aduh..ni la pahit rasanya belajar.hehehe.. Pahit dulu baru dapat yang manis di kemudian hari. Tu pon kalo dpt result oke.. kalo anco?? sape nak jwb...huhu. Tapi ni yang lemah ni. Exam oh exam. Bila lagi kau nak habis? Masa ni la aku nak berdoa banyak-banyak kat Allah. Mudah-mudahan exam nanti dapat jawab semua dengan betul. Alhamdulillah la kalau dimakbulkan. Senang hati aku nak bagitau kat mak ayah nanti..he..


nak jadi macam kucing ni : )


Tapi, aku takut satu ni je. Lepas susah & penat berusaha. Aku tertidur masa exam. Aaa..tak nak aku. Menyesal nanti. erk.. sempat pulok nk tido...wakakaka


menyesal kalau macam ni


Aaaa..lepas habis exam, aku nak merdeka!! haha..belum habis lagi dah fikir nak merdeka. Macam mana la nak berjaya. Angan-angan je lebih. Exam belum habis lagi.



haha..nak merdeka!!! : )


Lepas je hari terakhir aku exam, aku nak tidur sepanjang hari. Nak jadi macam kucing ni. Baru feel tidur. Orang kacau pun dah tak perasan. Nak pecah rekod tidur tak bangun-bangun sampai seminggu yang kemudian. Haha..baru nikmat... tapi jangan x bgon2 teros suda.. xmo3... huhu



best la tengok kucing ni tidur


gambatte.. gambatte.. yosh2!!!

5 comments:

chemay said...

gudluck for your exam :)
btw suke tgk kucing yg last tuh..
comelll gileee
^______^

sugar2 kapas strawberry said...

huwaaaaaaaaaaaaaa
sy pon final exam

isnn nihhhhhhhhhhh ;(
cuak dowh

Natasha said...

gud luck 4 u exam, byak2 kan solat hajat...jgn lupa;))

~ نورحياتي ~ said...

good luck for ur exam!!

chaiyok2!! :)

nas aliff said...

hehhee..
jom2 same2 kte setadi..
hehehe