Friday, September 3, 2010

tak payah la baca.. saja nak hilangkan sakit hati aku je neh..

eh. tak paham betol ngan sikap2 orang neh.. sangat2 tak paham dan sangat menyakitkan hati.. dan kalau boleh aku nak sumpah jer sampai mati orang-orang yang selalu buat aku rasa macam ni.. rasa nak maki hamun.. segala perkataan keji yang aku tahu.. sumpah seranah segalanya lah.. asalkan boleh hilangkan rasa sakit hati ni..

kalau dia boleh pulak paksa2 aku cerita benda2 private yang aku tak suka share ngan orang.. bukan main paksa lagi.. bodoh! kalo ingat balek memang bertambah sakit hati nie.. dah tu sempat pulak berkongsi dengan orang lain.. macam kisah dia pulak.. apa motif pon maseh belom diketahui.. tak tahu sebab dah takde topik lain ke.. da bosan sangat ke.. ataupun mulut dah gatal sangat nak kena bagi tahu gak kat sape2..

dan kali nie bila tiba giliran aku pulak.. mak aihh.. "jangan sebok hal aku " pulak.. eh2.. rasa macam malapetaka je bila aku dengar ayat tu.. time bila dia dok memaksa2 aku dulu bole pulak .. nie aku tanye hal kecik je.. memang seyes tak jadi hal langsung sebab sume orang lain pon da tahu.. dia bole jawab macam.. hahaha seyes sakit hati gila nih.. takpe2 sampai dia timbulkan lagi ape mende2 yang pernah dia paksa aku cerita dulu tunggulah aku nak jawab pe.. celaka punye manusia..

"hoi!! ko sape nak sebok hal aku.. ko ade bagi makan aku ke.. ko tuh bapak aku ke?? aku ade sebok2 nak tahu pasal hal ko ke?? sape awek ko ke?? yang ko nak cakap2 pasal tu ape hal??? ko ade hak ke?????"

sebenarnya aku bukan nak amek tahu sangat pon.. haha serius mende camtu bukan sesuatu yang menarik minat aku langsung .. pergi mampus ko la.. saja je nak tengok macam mana reaksi dia pulak.. dan tu yang aku dapat.. hahah.. adil ke?

aku ingat lagi pasal kisah pendrive aritu.. disaat aku memang perlu bantuan dia.. dia boleh cakap dan buat macam tu kat aku.. buat aku terpikir .. " oh ok.. dia memang manusia yang macam tu".. yang kadang2 sangat berbeza dari apa yang aku boleh janggakan..

p/s: satu je perkataan yang sesuai aku leh tujukan---------> seorang yang x berhati perut! kalaulah aku sampai hati gak buat macam tu kat dia kan bagus.. aku je yang lemah sangat.. x boleh nak balas dendam.. benci betol ngan diri sendiri.. =((

3 comments:

farah najwa said...

xpe nas, xmembalas bukan bererti lemah. biar Allah je yg nilai dan balas. kite doa smg die sedar.KUAT ye nas.

nas aliff said...

cume sampai ble nk bertahan.. sampai ble baru nak paham..

ak sedey sbb x mampu nk melawan..
cume bole pendam... xpon luahkan dalam blog neh je.. terase diri nie sgt lemah~=((

farah najwa said...

smela.manusia mmg lemah, org yg kuat tu pun tunjuk kekuatan sbnrnye sbb die nak sembunyikan kelemahan. tp ko blh try ignore die o try to be independent n tunjukkan yg ko xperlukan die dlm idop ko.