Tuesday, July 13, 2010

sem baru yang penoh semangat! yeah..

setelah 2 bulan lebey bercuti..
akhernye bermula la sekali lagi semester
baru..
mase cuti aritu tu pon macam2 yang
berlaku..
macam2 masalah..
even masalah yg terbesar yang penah
menimpa family aku..
but akhernye segala-galanye da selesai..
and at least aku sendri ade peranan
penting dalam selesaikan masalah yang
hampir membelenggui kami selama
4 bulan yang penuh derita..
takde lagi tangisan.. dan otak aku pon
tak kusut lagi dengar orang menangis..

semester lepas.. secara totalnye da tarik
pointer aku... sampai jatuh terperusuk..
haha.. salah sape eh.. salah ke aku nak
bermaen2 dan berhappy2.. hakahak..
tapi xpe.. start je dari sem neh aku akan
cube kejar balek.. kate owg neh la sem
nak score.. xtaw la aku... tapi kalo x cube
mane nak taw kan..

yang penting ape kawan2.. hidop
bia ade matlamat! jangan kosong
macam orang yang xde otak.. or
sbenarnye mmg dilahirkan tanpe
otak!.. oppps soie .. ter emo sket.. huhu

4 comments:

Farah Najwa said...

smgt yg aku bina selama ct sem trus gedebuk jatuh ble dpt jadual n dgr taklimat klinikal.

nas aliff said...

hahha.. xpe..
aku paham.. sbb aku kn mmiliki
sowg rumate pdr.. klas smpi kol 7..
blek2 penat.. tros tido ..huhu

Anonymous said...

semoga dapat naikkan semula cgpa

nas aliff said...

insyaallah..:)