Sunday, July 11, 2010

kesah cinta air batu campur dan laici...


petang tu.. panas gile..
tekak pon mule la terase haos..
aku pandang kiri dan kanan aku..
ade kawan2 sekola aku.. ade dia..
cam bese.. senyuman dia yang terpamer
pada aku dulu.. manis... hehe..

" jom gi minom2 weh".. aku bersuare..
"________, aku nak minom abc laici la ".. aku ckp kt die..
" aku pon same ar weh".. dia menjawab berserta ngan senyumannye.. =)



smpai kat kedai tuh..
carik tempat duduk..
aku duduk kat sblah pak cik tuh..
dia duk kat meja laen.. meja belakang aku..
aku nk ajak dia duduk sebela aku.. tapi kat situ x bole duduk..
ade tunggul kelape.. entah dari mane ntah.. aku pon x tahu..huhu..

kawan aku bagi die pisang goreng.. tapi dye tolak..
aku cume melihat... kemudian aku hulurkan keropok ikan kat dia..
dia ambil sambil tersenyum... aku pon tersenyum..
senyum dan terus tersenyum.. sampai aku tersedar tu sume cume
sebuah mimpi je..
sebuah mimpi yang belum sempurna.. hahaha..

teros aku mesej dia.. cerite kan sume kat die..
saje.. nak tengok pe reaksi die.. aku suh die tafsirkan maksud mimpi
tu..
nak tahu pe die jawab..
"heroin mimpi tuh mmg power gile.. kuat makan!..hakhak"..

aku..

adehhhh~

3 comments:

farah najwa said...

eh nak lme x post.ape kau merepek?

nas aliff said...

neh mimpi yang x sempurne la..
hal owg laki,, ko x paham nye..
hehe

farah najwa said...

adeh.ptotla.