Thursday, July 29, 2010

bukan kalah.. tak bernaseb baek je dow~

haha.. hari2 nak update blog.. orang pon naek muak.. balek2 name blog ko aje yang dok
menghapdate..da ar merepek kerepek keledek je kot.. hak3..macam engko neh da takde keje laen je kan.. dok menghadap belog je,..haha..
pe kes eh?? da buang tebiat ke.. hehe..

xder ler.. aku sebenarnye bosan dowh.. kadang2 tak tahu nak buat pe.. lagi-lagi time internet
tengah slow.. nak bukak facebook pon berejam2.. aii?? da bosan sangat tu, pegi la belek-belek
nota berlambak tuh.. ko ingat ko datang sini nak melepak je ke?? amboi.. amboi.. banyak
cantekk muke ko.. hakhak...


ade kaitan ke gamba neh.. haha.. layan jer la~ hak2

tapi tak awal sangat ke nak start eh.. kalo bace sekarang pon nati lupe gak.. lagi-lagi aku neh
skang da tak jage sangat.. suke sangat wat mende-mende yang leh wat otak makin bengap..
hahaha.. ade paham ke?? owang laki je taw kowt.. hakhak.. cettt kene control dowh..

2 malam neh cam xde mende sangat.. hari-hari layan dota.. tapi beberape ari neh tak bape
nak elok untuk aku ler.. entah ape entah tak kene terok pulak performances aku.. adehh.. ape
hal entah yang tak kene.. salu mende-mende neh petunjuk.. maksudnye ade mende yang nak
jadi.. so awal-awal aku kene elakkan lah mende-mende yang bole wat celake.. kene start jage
jage neh.. sampai sue a.k.a bad day neh hilang.. hahahahah..

p/s: sok ade klas kol 9.. ade kelas sekali ngan dekan.. adehh mesti mengantok gile sok neh..
mau tido mate cam segar bugar jek.. pale otak baru pas aktif maen dota.. adehh... bikin susa je~

skang oke lagi.. tpi time exam t.. time tu la nak berdota sgt.. adoyai~

No comments: