Sunday, April 18, 2010

”Apa Yang Anda Tahu tentang Darkbatman dot com”

post neh post yg spesel yang bakal menguji sejauh mane ilmu pengetahuan aku yang telah lame diasah dalam bidang penulisan karangan peringkat spm.. tajuk yang diberikan adalah dalam jenis fakta.. tapi ape yang bakal di coretkan di sini bukan 100% tapi mungkin 150 % auta.. so bagi anda yang tidak dapat menerime penulisan2 yang mengarot lagi mencarot tidak digalakkan untuk meneruskan pembacaan entry ini....


ape la yang aku tahu pasal darkbatman.dot.com.. haih.. parah beb.. parah.. hahaha.. aie a.k.a mr superman ataupon name glemer dye skang darkbatman yang ajak join contest neh.. hahaha.. so memandang otak aku maseh dalam kebiolan ngan exam final neh aku wat entry khas merepek lagi merapik pasal darkbatman.dot.com nie.. (aie jgn mare ye.. hahahah)

darkbatman.dot.com atau title speselnye our mind is our playground adalah sebuah blog yang dimiliki oleh blogger yg dikenali sbg darkbatman.. blog ini diikuti lebey dari 1000 followers termasuk aku sendiri.. dan lebey dari 300.35 orang pembace yg tidak berstatus followers a.k.a pembace si malu kucing la ye..hehehe..

blog neh banyak mengupas tentang isu2 semase.. terutame pasal kesihatan lelaki.. antarenye bagaimane nk bina otot..nk wat 6 pax.. belly loser.. senaman pumping.. sit up.. perlu ke lelaki beronani.. erkk..(soie entry neh yg aku plg hengat..kuikuikui).. hal ini tidak hairan lah kerane tuan punye blog a.k.a en darkbatman penah jd gym instructor kat celebrity fitness satu ketika dahulu sebelom menyambong pelajarannye skang ini.. (seperti yg diceritakan kpd penulis di ruangan komen "contest kamera utk dimenangi" anjuran blog beliau satu ketika dahulu)

sebenarnye tak banyak pon yang penulis tahu pasal darkbatman.dot.com neh.. lagi2 sejak kami terputus hubungan ketika beliau bertukar ke domain sendiri.. so byk la entry2 darkbatman neh yang penulis x update,, tapi satu mende yang penulis pasti tentang pemilik blog darkbatman neh adalah.. kami berdua menpunyai persamaan yang sangat sangat ketare .. persamaan ini hanye di miliki oleh orang2 yang bertuah dan merupekan anugerah yang amat bernilai dari ilahi di dunie ini..

hehe,, nak taw x pe persamaan ktowg tu.. betol neh nak taw.. hehehe..


iaitu memiliki wajah tersangat la kacak.. macho.. hensem.. tampan.. kuikuikui.. x caye????
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.


hah.. sape lagi kacak??? hakhakhak...








hahaha,, oke la.. tu je la nk merepek pasal kontest neh.. have no idea pe lagi nk citer.. btw, dulu da kalah tym kontest kamera.. so kali pon masok suke2 je.. hihihi.. setel~

p/s: gamba diatas bkn kepunyaan penulis.. kredit : mr.google.. opppps..;;)

2 comments:

Cikgu Dahlia said...

nak komen...good luck :)

Unknown said...

hakhak..merepek merapit..btw wish u luck eyh :)