Sunday, March 28, 2010

i wonder how.. i wonder why.. yesterday we talk about the blue blue blue sky~

hitam dan putih~

sebenarnya hidop neh

kalo x hitam.. kaler nya puteh..

so ape yang kte nak expect sgt..

semuanye yg terjadi

kadang2 adalah sesuatu

yang kte bole jangkakan..

dan kte sendri yang menentukan

bagaimane ksudahan sesuatu

hal itu..

-------------------------------------------------------------------------------------
btw.. aku xde mood nak wat entry.. nk kate sebok x jugak..
tp x taw ar pe yg aku buat akhir2 neh.. men dota je kot keje..
padahal exam da dekat da.. still not in the mood agi la~ huhu

satu lagi..
aku da ditagged untuk satu award.. kebetulan ade 2 bloggers yang tagged aku.. thanks la.
ntah ade pe je la yang ade kat blog cabok neh,, hihi.. mereka adalah cik amalina dan cik syima..
tenkiu2.. tenkiu2 gak.. tp kene jawab tag la pulok.. haih~













7 things bout me..
-simple.. simple ke?hahah
-senang tersenyum.. even juz senyum kambink je.. bekk.. bekk..
-suke rase diambil berat.. sbb tu owg salu ckp aku anak manje.. huhu..
-mesti berkawan2.. will bcome other person if i am alone.. huhu
-byk ckp.. byk cakap ke byk mengarot.. tu pon stil konpius~
-muke bgon tido?? nape owg salu ckp aku bru bgn tido even sbnrnye aku bru pas mandi??haih~
-owg jawe.. wong jowo.. kue ngerti opo orak.. hihi x pandai sgt ckp jawe.. hakhak..

huih.. settle!

p/s: aku bg award neh plak kt owg2 yg rajen sungguh update blog mereka.. hahaha...