Saturday, October 17, 2009

-sehari dalam hidupku-ak sowg je yg paham..

chaie: Kenapa ko cakap minum susu segar boleh bawa maut?
kiren: Sebab semalam semasa aku tengah minum,lembu tu terajang aku. Nasib baik tak mati.

------------------------------------------------------

kiren : Apasal ko marah kat tokey kedai 2 Ringgit tu?
chaie: Sebab dia tipu. Aku beli 3 barang dia mintak 6 ringgit. Kata kedai 2 Ringgit

------------------------------------------------------

kiren: Ko kata binatang peliharaan ko mati lemas? Mana ko tau dia mati lemas?
chaie: Sebab aku bela ikan emas. aku jumpa ia mati dalam air!

------------------------------------------------------

chaie: Semalam aku nampak hantu!
kiren: Uih! ko terkejut tak?
chaie: Taklah.... hantu tu yang terkejut tengok aku.
kiren: Mana ko tahu?
chaie: Aku tengok muka dia pucat semacam jer....

------------------------------------------------------

kiren: Apasal kopi yang ko buat ni rasa masin?
chaie: Gula dah habis!
kiren: Yang ko pergi campur garam apasal?
chaie:Kan aku kata, sebab gula dah habislah

------------------------------------------------------

chaie: Aku tengok kau beberapa hari ini "candle light dinner" dengan bini ko, mesti dia suka.
kiren: Dia marahlah. Aku lupa nak bayar bil elektrik, api rumah aku dah kena potong!

------------------------------------------------------

chaie: Aku ada AIDS? mana ada...
kiren: Aku baca 1 dari 10 orang kat Negara ni ada aids. Aku dah tanya 9 orang, semua tak ada aids, ko orang ke 10, tak payah tanya, aku dah tahu...

------------------------------------------------------

kiren: Dol, aku dengar bunyi batuk ko makin teruk!
chaie: Iya ke? kalau macamni aku kena banyak berlatih agar dapat batuk dengan lebih baik lagi.

------------------------------------------------------

chaie: Dah dua kali perompak yang sama datang merompak kedai kita.
kiren:Tu lah aku dah cakap kat ko,jangan pasang signboard "SILA DATANG LAGI"


p/s: jap2..persoalannye..da puas aku pk..sape lg sengal sebenarnye???



15 comments:

sue_aya said...

ko la yg sengal bdak oi~~hahaha

nasevh said...

hakhak..
apsal tetebe lak ak yg sengal..
out of the story arr..
hakahak

kwnYgbaeek~ said...

syawal kOwt...haha!
*ok.xde kne mngena*

nasevh said...

hahaha..
neh lg satu neh..
shawal mmg sengal..
tp xdicalonkan dlm neh..haha

kenal ke ngan mr.perfect@shawal tu??
hehe

kwnYgbaeek~ said...

haa? mr.perfect? waaaahhh~ :D
haik.bkn dye ke annOunce jmputn raye dlm dsg td??
ingtkn nk jmput g raye umah dye...
*mak jmput, 1 skoLa braye d umah..haha*

nasevh said...

betol la tu.,.
itu la dye en.shawal..
hehe..
mr.dunworrybehappy..haha

mak jemput dtg uma..
kampong badak ea?
haha

fairuz said...

:D hahaha

kwnYgbaeek~ said...

xtaw ler plak kg mane~
yg taw owg mlake jer..hoho~

nasevh said...

fairuz~
da lme x nmpk kamoo..=)

nasevh said...

kwnygbaekk~
huih,,
taw gak ea..
dye owg melake..
hahaha..
darah hang tuah..hihi

kwnYgbaeek~ said...

taw~ dr umi ar..
same2 owg mlake..~

nasevh said...

yeke..
ingt anda jd stalker
korek info mr.perfect..
da ramai yg bwat camtu kot..
hehehe

kwnYgbaeek~ said...

huh? korek info?
perlukah bgitu??
waahh~!! rmai rpenye admirer mr.perfect!
hehe~

nasevh said...

mesti la ramai..
sume bakal2 bapak mentua
kt malaysia neh nga tggu list
angka giliran nk wat intebiu
ngn mr .pefect..
cam ala2 spkg la plak..
hahaha

~iceq~ said...

haha..lawak~!!
adkah ini perbualan sebenar atau rekaan semata2???~