Wednesday, September 9, 2009

.:. ~o9.o9.o9~ .:.

Baru aku terperasan bahawa sungguh cantik tarikh hari ni kan.. mungkin sesetengah pihak tarikh ini amat bermakna buat mereka kerana esk mahupun akan datang kita tak akan ketemu lagi 09/09/09 ini... pada sesiapa yang menyambut hari lahir, menyambut ulangtahun aku doakan selamat berbahagia hendak nya...

Bagi aku tarikh ini tidak memberi makna buat diri aku kerana tiada sejarah mahupun cerita di sebalik tarikh ini.. cuma aku mendoakan kebaikan bagi sesiapa yang bagi mereka tarikh ini memberikan makna yang terindah dalam rentetan kehidupan mereka.. dan bagi aku sekadar sempat mencoret kan sesuatu disini mencerminkan kenangan terindah dlam blog aku huhu..

pesanan penaja :

Pastikan senyum itu terus terukir biar ape pun yang membelenggu jiwa dan sanubari anda.. Bukan mudah untk kte hadapi semua dugaan mendatang namun berkat kesabaran tentu akan ada penyudahnya..xpe..kte same2 cube..insyaallah~=)

10 comments:

farah najwa said...

ne pun ht ni..sdh mcm mne pun peraaan ni.. kecik ht mcm mne pun ht ni..kne senyum. hayati lirik lgu hadapi dgn senyuman by dewa ngn mencari konklusi by hujan .

nasevh said...

hehehe..
betol2..
ape2 pon kne senyum dulu..
lagu hujan tuh mmg best~
layan seyh..

farah najwa said...

well..hujan cool la..hehe

nasevh said...

kalo yg ckp tu mmg peminat dye
mmg xleh nk ckp pe la..hakahak

farah najwa said...

ye sye la tu! ngahaha wlupun xmmbli albumnye.

nasevh said...

ak pon minat gak
band2 bwh tnh neh..hehe
alah zaman skang neh ade agi ke
owg beli2 albom..
sume donlod je kt tenet..
cpt..senang..jimat kos..
hehe

farah najwa said...

tu r..tp siyes UNIC aku bli sume album die..hehe

farah najwa said...
This comment has been removed by the author.
nasevh said...

owh yeke..
ak stakat neh la blom
penah bli akbom mne2 artis lg..
even ak fan gle ct..
tp kalo bkaitan ngan dwet..
soie la..hahahha

nasevh said...

owh yeke..
ak stakat neh la blom
penah bli akbom mne2 artis lg..
even ak fan gle ct..
tp kalo bkaitan ngan dwet..
soie la..hahahha