Saturday, August 15, 2009

TANDA SEORANG LELAKI JATUH CINTA..

Tahukah wanita..

sekeras mana pun seorang lelaki, lelaki itu akan menjadi selembut kapas jika dia telah jatuh cinta (love) kepada seorang wanita. ;)

Benarkah seorang lelaki yang keras hatinya boleh mengalirkan air mata demi seorang wanita? The power of love

Antara tanda-tanda seorang lelaki jatuh cinta (love) kepada seorang wanita :

Love 1. Dia bersungguh-sunguh melakukan sesuatu demi kekasihnya dengan rela bukan kerana terpaksa.

Love 2. Dia sentiasa ingin menghiburkan kekasihnya dan berubah menjadi orang yang kuat bercakap.

Love 3. Dia banyak menasihati kekasihnya kerana dia amat menyayangi kekasihnya.

Love 4. Dia berusaha mengongkong kebebasan kekasihnya kerana perasaan cemburunya yang meluap-luap.

Love 5. Dia sentiasa takut kehilangan kekasihnya.

Love 6. Dia sentiasa mengawasi pergerakan kekasihnya kerana dia sentiasa berasa curiga.

Love 7. Dia tidak suka ada lelaki lain rapat dengan kekasihnya.

Love 8. Dia mudah merasa cemburu dan sensitif apabila kekasihnya tidak menumpukan sepenuh perhatian kepadanya.

Love 9. Adakalanya dia seperti seorang anak kecil yang meminta perhatian kerana dia mahu kekasihnya melayannya lebih dari org lain.

Love 10. Dia menjadi orang yang paling rajin dan sanggup membantu kekasihnya melakukan apa saja.

Love 11. Dia pandai merajuk hati kerana ingin dipujuk oleh kekasihnya.

Love 12. Dia akan mengalabah apabila kekasihnya berjauhan daripanya terlalu lama.

Love 13. Dia sentiasa mempastikan keselamatan kekasihnya.

Love 14. Dia mementingkan kekasihnya daripada dirinya sendiri.

Love 15. Dia kerap bertanya adakah kekasihnya mencintainya kerana dia merasa kasihnya lebih kuat daripada kekasihnya.

Love 16. Dia tidak akan melayan perempuan lain yang tidak ada urusan penting dengannya.

Love 17. Dia cuba meluangkan lebih banyak masa dengan kekasihnya walaupun terpaksa menunggu kekasihnya dgn sabar. (agak-agak kalau kena tunggu 5 jam nek hangin ke tak? )

Love 18. Dia membanggakan kekasihnya di depan orang lain.

Love 19. Kalau ditinggalkan oleh kekasihnya, ia akan berasa serik dan tidak percaya dengan cinta perempuan lain namun dia sentiasa mengharap kekasihnya kembali kepadanya.

Love 20. Apabila timbul orang ketiga, dia akan hilang akal dan sanggup berbuat apa saja untuk merebut kembali kekasihnya.

Love 21. Dia menganggap kekasihnya sebagai orang yang paling dipercayainya dan sanggup menyerahkan harta walaupun nyawanya sendiri. (Aku tak sanggup gadai nyawa aku ;) )

Love 22. Dia tidak akan berlaku curang kepada kekasihnya namun jikalau dia dia berbuat demikian itu bererti hatinya belum 100 peratus mencintai kekasihnya.

Love 23. Bukan semua lelaki sanggup menitiskan air mata hanya untuk seorang perempuan.

p/s : CINTAILAH MEREKA YANG BENAR-BENAR IKHLAS MENCINTAI KITA..HARGAILAH MEREKA SELAGI MEREKA MASIH ADA DI SEKELILING KITA..KERANA KEIKHLASAN ITU LEBIH BERHARGA DARI UNTAIAN GELIGA MUTIARA DAN PERMATA..



13 comments:

puteralilin said...

nas..
ini ciplak dari mana ni..
ade betul..ade x la..
kalau aku la..

nasevh said...

ciplak..
cam ciplak ke..
xde la sgt..
membe bg..=)

Anonymous said...

nas budak jiwang

Anonymous said...

hoh???
yeke..mula2 aje
lm2 ko aku je la.
haha :*)

aya harith said...

cm penah bc jek kat smwhere..

kat ne ek??

**hu3, kantoi ciplak~

nasevh said...

anonymous 1 ngan 2~

(kowg neh owg yg same ke..)

anonymous1~
jiwang..seyes tidakk!!=)

anonymous2~
krg pasti ape yg anda cube smpikn..
soie2..hehehe

nasevh said...

aya~
ciplak?
rase cam leh agak je same cam kt blog ssorg.
tp cube chek blik..
mmg len..
tp cam same..hahaha

Anonymous said...

cinta sejati adalah cinta kepada tuhannya. No love b4 nikah.

nasevh said...

urm..
stuju..
cinta dunie tu cume menyakitkn jer..

kwnYgbaeek~ said...

uits~
bertemu lg..lame xmnjenguk neh~
mcm same jer ngn my notes kt FB~
*anda lelaki? so,bacelah~*
haha! kantOi! :D

nasevh said...

HYPE..
yeke..
cam x pasan la..
betol2 same ke..
neh jumpe kt internet kot..

aitul ijah said...

oit,,sje je nk testing..tumpang lalu kejap!!
sound check..sound check!!
ok,,begheh!
blah lu..
hahahahahaha..
(jht gile skill ak ushar blog org pastu copy paste..wakakakaka..mane yg berkenaan..ak mntk amponn!!huhu)

nasevh said...

lalu je ler..
sound check cleaq!!

hehehe..
keje sape la tuh eh..
hehehe..
xpe la x kesah~