Monday, December 13, 2010

saye nak teros jadi BUDAK KECIK sampai ble2!!

maseh aku ingat mase kecik2 dulu.. aku ngan adek aku penah sepakat yang ktowg x nak jadi owang besa.. ktowang jadik budak kecik je sampai bile.. sebab jadik owang besa x best.. jadik budak kecik best! leh maen.. maen.. maen.. dan teros bermaen.. x ya nak pikir pasal masalah, kerja, pasal kawen.. huhuhu..

........................................................................................................................................................................

pics2 neh aku amek time on the way akunak balek kolej ritu.. ade sowang budak kecik neh
menarek phatian aku.. so ape lagi, aku kuarkan phone aku yg x bape nak cggih neh capture!
lagipon.. aku mmg suke baby boys yg cute! comel sgt! =))


x taw ar.. bg ak cute gle muke dye..ntah pe
yg dye nga pikirkan tu.. =)


betol ke bdak kecik x pikir masalah? huhu

"i'm happy in my own world!"

and pic yg neh aku plg suke skali..


v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v


innocent gle! but at the same time, jaoh plak pandangan dye..cam ade sesuatu dlm akal pikiran dye yg pastinya maseh suci.and kalo pasan.. kat ujung tu, ade sowg lagi budak kecik yang nga stare kat cmera enpon neh.. seyes x pasan.. =))

1 comment:

white rose said...

cantik gambar!!!!
angle and model dua2 cantik.
terbaiklah...xyah kamera mahal2 pun. Yg penting bakat =D