Tuesday, August 10, 2010

tak elok disimpan dalam hati

serius tak boleh tidur.. segala yang aku bincang dengan chaie tadi berlegaran dalam kepala otak aku.. dah tak boleh dikawal dan sentiasa berpusing2 name dia dalam ingatan.. aku jadi bingung.. rase pressure.. aku tak tahu ape yang patot aku fikirkan..

secara spontan ketiga2 name mereka dalam fikiran aku.. yang mana satu sebenarnye.. seorang tu memang aku da tolak awal2.. sebab aku rase kami hanya patut menjadi bestfriend saja.. tapi, lagi dua orang tu... seorang tu memang sentiase buat aku gembire.. tapi aku takut.. aku tak dapat terima keadaan dia seadanya.. aku takut aku tak mampu untuk menjaga hati aku. sekarang je pun aku dah sangat sakit hati melihat dia rapat even dengan kawan baik aku sendiri.. aku jadi terlalu cemburu.. tak tahan rasa sakit hati neh.. dan aku tak sanggup untuk menanggungnya untuk satu tempoh mase yang lama..

seorang lagi tak pernah kecewakan aku.. dalam aku happy.. aku sedih.. aku mesti cari dia.. dan dia mesti memujuk hati ini walaupun aku tahu dia sangat sibuk.. aku ingat lagi dia pernah cakap.."nas kalo bosan baru carik kte".. dan aku mengaku hal tu.. tapi dia masih tak jemu2 melayan aku.. dialah penyejuk hati aku.. kadang2 rase rindu gak kt dia.. dengan dia aku jadi terkawal.. ade aje yang nasehat kan aku suruh belajar.. jangan leka sangat.. aku appreciate sangat tu.. tapi masalahnye, diakah insan yang sebenarnye dah terpahat kat sanubari?

aku keliru.. ape yang patut aku buat? aku masih terlalu takut nak bercinta.. aku takut jadi terlalu obses dengan seseorang.., sampai aku tak dapat nak kawal diri aku.. aku takut gak kalau aku akan mengecewakan mereka setelah mereka memberi harapan pada aku..

arrggghh.. terlalu banyak yang aku fikirkan.. naik kusut kepala otak nie.. i need the best person to talk about this.. ke nak kene sampai buat solat istikharah ke baru aku dapat jawapan nye?? huhuhuhu

1 comment:

faramira said...

susah2 amek aku je la. LOL!

relax la bro...

the right woman will come at the right tyme...

ko x yah nk pening2~~bertenang je..