Wednesday, October 14, 2009

satu pembunuhan rahsia..

dalam sudut hati aku yang paling dalam
aku selalu tanya adakah insan-insan yang
ambil berat tentang aku..
andai kata esok aku tiada lagi di dunia ini
adakah air mata yang akan bertitisan
mengiringi permergianku..
tapi..
pergi mati la ngan soalan tu..
ak x kesah..!!

kadang-kadang rasa bodoh sangat
bila kita kesah ngan owg2 yang lgsung
x kesah ngan ape yg terjadi kt kite..
satu keadaan yang sgt2 menyedihkan..
cam harga diri tu rendah gler..
skang..
pergi mampus la..
ak x heran da..ak da x kesah da..
ko dengan dunie ko..
ak de dunie ak sendiri la syall..
ko mati pon ak x kesah..

dalam diam.
dalam hati neh ade toksik yg da lme
ak pendam..
kesakitan disebabkan manusia2 yg
ntah arr..ak pon x paham ngan mereka
neh..
kdg2..rase hormat ak disalahgunekn
owg len utk merendah2kn ak balik..
ak hormat diowg atas alasan diowg
lebey tua dari aku..
tapi apehal diowg bangang sangat..
ingat aku ni anak anjing ke..
xde perasaan..
jgn sampai aku ilang hormat kt kowg..
mulut ak yg berapi neh cume tggu
mase ne nk menjawab..
sedangkan mak ak pon ak berani..
apetah lagi kowg yang xde kne mngena
dlm hidup aku..
ingat kesabaran sseorg tu pon ade
had nya..
jgn gunekan tiket rase hormat tu
utk jatuhkan owg lain..
owg2 camtu..cume owg yang x taw
berpikir je~

post neh mungkin menyakitkan
hati sape2 ngan ayat2 ak yg
mkin x sensored..hahahaha..
ak mintak maap awal2 la ea..
ak cume nk jadi lebey keras ati
je..harap kowg paham..

No comments: