Sunday, April 26, 2009

~laRuT~


Musim2 exam macam neyh memang wat self_majesty x lena je tidur..study nye tidak gak.. ape yang diri neh risaukan pun x tahu la..keadaan kondusi diri pun x berape menyenangkan.. sakit kepala..back pain.. da macam terbiase menemani diri..ikut ati memang rasa nak habiskan je waktu seharian dengan tidur..tapi nak jadi ape pulak kan kalau asek tidur je..wat la ape2 yang patut..

Pejam celik..pejam celik..

Hampir berakhir rupanye semester neh..rase cam cepat benar mase berlalu..memang xsedar yang sebenarnye dah jauh bende yang kite da tinggalkan kt "belakang"..memang terase macam cepat benar berlalu..tapi bile dikenang balik..memang agak banyak sebenarnye bende yang da berlaku..
cume bile kita da berjaye melalui sesuatu tu..bile beban tu da x menekan kt bahu kita..sedikit demi sedikit ia akan berlalu meninggalkan kita..cam tu lah kehidupan..

Yang pasti selepas ne ade banyak lagi cabaran dan dugaan yang sedang menunggu kita di bawah sempadan mase..bila tiba waktunye, self_majesty harap..bukan saje diri ini..malah sesiape yang bace post neyh dapat melalui nye dengan tenang dan sabar..insyaallah~


No comments: